emery medical genetic

دانلود کتاب ژنتیک پزشکی امری 2017

اصول ژنتیک پزشکی امری  نوشته ترن پنی -پیتر دی  ترجمه شده  توسط لیلا یوسفیان-حسن وحید نژاد منتشر  شده  توسط  انتشارات ابن سیناکلیه کتب درسی،کمک درسی،عمومی و …درکتابفروشی رایا موجود است
برای سفارش و اطلاعات بیشتربا شماره 66414040-021 تماس بگیرید
در این كتاب مهم‌ترین نكات ژنتیك پزشكی تامپسون ذیل 20فصل برای دانشجویان مختلف پیراپزشكی و پزشكی گردآوری شده است .نو تركیبی DNAو پیشرفت‌های اخیر در خصوص شناسایی بیماری‌ها و اختلالات ژنتیكی و جلوگیری از بروز ناهنجاری‌های ژنی در انسان از مباحث اصلی و افزوده شده به كتاب است .برخی موضوعات كتاب بدین قرار است : اصول و اساس كروموزومی وراثت، ساختار مولكولی كروموزون‌ها، وراثت صفات یك ژن، ژنتیك بیوشیمیایی آدمی، سندرم‌های كروموزومی، و ژنتیك سیستم ایمنی .”

کتاب حاضر ترجمه ویرایش چهاردهم کتاب Emery’s Elements of Medical Genetic می باشد. ساختار این کتاب به گونه ای است ضمن آموزش ژنتیک در پزشکی به سوالاتی که دانشجویان ،مدرسان ژنتیک،برنامه ریزان و متصدیان غربالگری و مشاورین ژنتیک دارند پاسخ های دقیقی می دهد.

دون شك اين كتاب يكي از معتبرترين و پرفروش‌ترين منابع ژنتيك در جهان در سي سال است كه در بسياري از كشورها توسط دانشجويان مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از آن‌جايي كه اين كتاب يكي از منابع مهم براي رشته‌هاي علوم پايه پزشكي و دندان‌پزشكي و از منابع اصلي آمادگي آزمون‌هاي كارشناسي‌ارشد و دكترا بود، با تلاش ستودني يكي از برجسته‌ترين اساتيد ژنتيك ايران دکتر نوری دلویی ترجمه شده  است.

مشخصات كليدي:

• دربرگيرنده‌ي چكيده‌يي از مهمترين و اساسي‌ترين دستاوردهاي چهار دهه اخير ژنتيك پزشكي و پزشكي مولكولي

• يكي از معتبرترين كتب مرجع براي دانشجويان رشته‌هاي مختلف علوم زيستي پايه كاربردي به‌ويژه علوم پزشكي، پيراپزشكي، داروسازي و شمار فراواني از رشته‌هاي زيست‌شناسي

• هماهنگ با عموم سرفصل‌ها و برنامه‌هاي درسي مصوب قانوني مربوط به آموزش دانشجويان ژنتيك پزشكي و انساني

• معرفي پايگاه‌هاي اينترنتي و بانك‌هاي اطلاعاتي بسيار مهم مربوط به ژنتيك در پيوست‌ها

• ارايه‌ي چكيده رئوس مطالب و معرفي برخي از منابع مطالعاتي مهم و تكميلي در انتهاي هر فصل

• اختصاص فصلي مستقل در انتهاي كتاب به مفاهيم اجتماعي و مباحث اخلاق در ژنتيك پزشكي و انساني.

مشخصات کتاب:

زبان : انگلیسی

تعداد صفحات:413

فرمت فایل: PDF

قیمت :4000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *